Kväll.

Sitter i soffan som vanligt, ser på Fuskbyggarna med Fredrik.
Har nyss sett Andra Avenyn på SVT PLAY, skulle se True blood, men den hade inte kommit ut av någon anledning :( Så nu är det Fuskbyggarna som gäller och sedan 22.00 så ska jag se True blood!

Efter mitt program så ska jag lägga mig och sova. Ska försöka ta mig upp lite tidigare imorgon så att jag slipper stressa till bussen. Ska ut och skota imorgon så blir inte att ta bilen, vill ju som sagt inte lämna bilen ensam på skolan hela dagen..
Sen så har Fredrik börjat mixtra med mina blinkers, så kablar hänger löst nu under huven så blir inte att köra med den förrän Fredrik har lekt klart med mina blinkers ;p hehe.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0