Kladdkaka

Har städat bort mina aggressioner.. Eller diskat och tvättat kläder är väl mer det jag har gjort.. Och torkat av diskbänken..
en kladdkaka har jag också bakat, den ska svalna ett litet tag till, sen ska vi hugga in :D nam nam.

Fredrik kom hem för ett litet tag sedan. Han har fått en keps, två par shorts och en Rolex klocka :) Han är så nöjd med klockan och kan inte sluta pilla på den :p haha.
Själv fick jag en LV väska :) Skitsnygg. Fejk, men ändå assnygg! Love it!
En handväska är precis det jag behövt! Åååh och den skulle vara så fiiiin med skinnjackan.. Kan det inte bli varmare väder så att jag kan börja använda skinnjackan?!

Nu ska jag gå och gotta i mig kladdkaka.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0