Hungrig.

Åååh jag hade tänkt göra lasagne till middag. Den maträtten är väldigt efterlängtad, men så har vi ingen mjölk.. Jävla skit!

Vet inte alls vad jag ska hitta på då.
Blir väl något så exklusivt som makaroner och korv, och dryck till det blir vatten eller päronsaft.

Annars har jag försökt plugga till provet. Fattar inte någonting. Inte så konstigt då jag varit sjuk i flera veckor och inte varit i skolan och kunnat gå på lektionen och lyssna på när läraren står och berättar om det provet handlar om.
Nå, jag har kämpat och ska fortsätta försöka lite senare. Får försöka skriva om det på nå sätt så att det kanske blir lättare att få in i huvudet :)

Nä, nu ska jag plocka lite till i köket och vänta på Fredrik. Han ska till Granån och hämta lite färg och lister till hallen :) Hoppas dem har lite mjölk som vi kan få så jag kan göra lasagne ^^

Höll nu på att bli bitter, men nej nej. Här ska vi försöka vara positiva och glada! Det mår man bättre av!
Man ska vara livsnjutare som dessa två pojkar:




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0