Hemma

Kom hem för nå tag sedan :) Så skönt att slippa vänta på bussen! Dock var det lite jobbigt att köra efter krokivägen för hade en jävla bil tätt i röven på mig halva vägen. Men jag envisades och höll 80 så som det stod på skyltarna! ;p

På skolan hände det inte mycket, hade samhälls/svenska hela dagen.
Började lite efter halv tio någon gång, så kom inte för sent heller! :) Då gjorde vi lite frågor och sedan var det lunch. Pasta carbonara, var det till lunch.
Efte vi ätit så for jag, Josse, Löken och Fredde (inte min Fredrik), och tankade och hyrde film. Luftslottet som sprängdes, vi skulle se den på lektionen :)
Så efter lunch så satt vi bara och såg film och hade enskilda samtal med läraren :)

Ja, som sagt, nu har jag kommit hem. Så ska kolla runt lite på bloggar och sedan ska jag rota i kylen efter att något att äta..

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej :) Taskigt att han inte godkände mig.. :( Hoppas jag får någon som är snällare nästa gång för jag vill ha körkort ;> O det kändes surt att bli kuggad för att man svängde för sakta - enligt han.. :p

2010-03-16 @ 16:44:04
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0