Fredag

Äntligen helg!!
Faaaasiken vad skönt!

Idag var jag då och skota. Gick väl inte sådär jätte fort, men jag lyckades slutföra mitt uppdrag! Lasta på det löv som låg på marken. Fick i alla fall upp det och sedan lastat av det också!
Är nöjd :)

Nu väntar jag på att potatisen ska börja koka. Skulle egentligen gjort lax gratäng, men min gratängmix var slut av någon anledning. Har inget minne av att vi använt upp den, men vi hade ingen hemma som jag trodde.. :(
Men vi måste ju använda upp laxbitarna nu när vi tinat den, så det blir att äta potatis, lax och hollandaisesås :) Hoppas på att det blir gott :)

Får se vad som händer senare. Blir nog en tripp till Haparanda. Hämta mina papper från vägverket och sedan förbi morbror en sväng, mommo ville att jag skulle komma dit. Måste ringa henne och höra när hon själv är påväg till mobbo :)

Nåja, nu ska jag gå och checka till potatisen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0