Tisdag

Snart, snart, snart!! <3

Har inte blivit att sitta vid datorn idag, har varit ute och hållt på istället, och passat på att ta åt sig lite sol :)
Jag har pysslat lite i blombänken, fixat i vedbodan osv.
Vi staplade ved tidigare i sommar, men glömde sätta stöd mot travarna, så allt vi staplat rasade.. Först nu har jag börjat ta tag i veden igen, så jag har staplat upp allt på nytt igen, och börjat lasta in mer ved.

Varit in till Kalix en sväng för att handla mjölk. For en sväng på solariet och tog mig en 8 minutare. Ska börja sola minst en gång i veckan typ. Så man kanske blir lite brun innan skolan börjar igen.

Imorgon ska jag fortsätta lite med veden, om det inte blir lika varmt som idag, man orkar inte arbeta så hårt när det är så varmt ute :) hehe.
Sen vet jag inte vad mer som händer imorgon, om jag fattat rätt så ska jag köra in Jessica till Kalix. Hur länge Anton blir här vet jag inte.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0