Tidsfördriv...

Hur bor du: I ett litet hus mitt ute i ingenstans, kan man väl säga. hehe.
Brukar du komma i tid: För det mesta, men försöker alltid komma lite före.. Men kan vara lite svårt ibland.. hehe.
Hur lång är du: 164cm..
Kan du laga mat: Jodå, men att jag är bra på det kan jag väl inte påstå alla gånger. Men man lär sig :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Går på Kalix naturbruksgymnasium, ska börja 3:e året nu.
Jobbar extra på Haparanda stadshotell :)
Vad har du på dig just nu: Mysbyxor och ett linne.
Har du någon fobi: Ooja! Hår! Usch! (fått fobin nu från jobbet, hehe. Alltså hår som ligger i tex handfat eller liknanade. blää!).. Hissar, insekter av alla de slag! (Fredrik har börjat bli lite orolig nu när jag ber honom döda allt som är litet och äckligt. haha)
Hade du en bra kväll igår: Ja det kan man väl säga :) Spelade GH med mina syskon :)
Vilket är ditt senaste inköp: Om man räknar bort mat, så var det bajspåsar och hundleksaker från Rusta :)
Din favoritdryck på morgonen: Hmm.. Det beror på vad jag är på för humör.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Senaste pengarna jag fick var barnpensionen, lönen och studiebidrag :)
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp :)
Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg :)
Vem snackade du med senast: Mamma :)
Varm favoritdricka: vissa Té smaker.. Varm oboy :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Är man törstig, så ska man dricka vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Händer ofta att jag säger saker som jag sedan får ångra. Prata först - tänka sen.. Den taktiken är alldeles för vanligt hos mig.
Saknar du någon just nu: Varje dag..
Intressen: Djur, läsa, måla, inredning osv.
Senaste person du kramade: Lillebror Anton :)
Senaste person du ringde: Fredrik :)
Senaste person som ringde dig: Mamma :)
Vad drack du senast: Saft igår kväll.
Vill du ha barn: Ja, det vill jag. 4 st till och med.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja. Man blir ju bara äldre då. haha.
Har rakat dina ben någon gång: Senast igår.
Är du sugen på något nu: Nix.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga.
Använder du hudkräm: På vintern varje gång efter jag duschat. På sommaren blir det bara när jag behöver.
Attraheras du av män med skägg: Det beror väl på hur mycket skägg det rör sig om. Men några skäggstrån på underläppen, oooh!
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop, mindre jobb så.
Brukar du baka: Periodvis blir det att man bakar ofta :)
Röstade du i det senaste valet: Nix
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja :) Idag är en sådan dag som jag är nöjd med mitt liv :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Olika Metallica låtar :)
Har någon annan sovit i din säng inatt: Fredrik, som vanligt :) <3
Vad tycker du är äckligt: Listan kan göras lång. Men insekter är det vidrigaste jag vet.
Har du pengar på mobilen: Jodå
Vilken svordom använder du mest?: Satan, fan och f*tta..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?: Nu när det är sommarlov har jag ställt den på 10 :) Sen står den på 6-7 de dagar jag ska och jobba, och då jag har skola :)
Var köper du dina matvaror ifrån?: Ica, och ibland coop.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: Tar hellre bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?: ojoj, finns en massa saker jag skulle vela köpa. Det beror på hur mycket pengar det handlar om :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?: Nej.
Vad åt du till middag senast?: Strips, lövbiff och beasås.
Kan du vissla?: Ja
Tittade du på tecknat när du var liten?: Ja, i massor.
Äger du några popband t-shirts?: popband och popband.. När jag var liten så hade jag en BSB och spicegirls t-shirt. Den enda jag äger nu står det The perishers på :) Assköna är dem! The perishers alltså :p hehe
När flög du senast?: När vi skulle till Turkiet.. Är det typ 2½ år sen typ?
Pratar du några andra språk?: Njä. Engelska om jag måste.
Har du gråtit offentligt?: Jo.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: OH YES! Har några idéer på olika tatueringar jag vill göra, men vet inte vilken jag ska börja med. Piercingar är jag också ganska så sugen på ;)
Vad har du med dig in på bion?: Något att dricka :)
Vad har du för väder?: Regnade nyss, men nu när jag tittar ut genom fönstret så lyser solen :D
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?: Är, rättare sagt.. Vette fanken vad de är..
När sov du senast på golvet?: Typ när vi just flyttat in i huset, då jag fick ont i magen och trodde jag skulle spy, så låg och sov på toa golvet ^^ haha.
Vilken är din favoritdrink?: Vet inte..
Gillar du din boendesituation?: Idag gör jag det i alla fall :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?: Vet inte.. Spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover, är ändå trött om dagarna.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?: Njaa. Från och till.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?: Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?: 20 år.
Tror du på liv på andra planeter?: Ja, faktiskt!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?: Jag behöver inte oroa mig, allt löser sig till det bästa.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?: Njä, skulle inte tro de. Är för rädd för höjder.
Tycker du om att krama folk?: Nä, egentligen inte. Fredrik räknas inte in bland folk ;p eller mina syskon.
Äger du en digitalkamera?: Nej, men snart kanske. Går i tankarna på att köpa en.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?: Kommer inte ihåg för tillfället.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?: Nä, inte direkt :) det beror väl på vem som ska ringa.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?: Nej
Är du mörkrädd?: Inte lika rädd som jag varit tidigare.
Tre saker du alltid har med dig?: Mobil, snus, lipsyl.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0