Renovering

Nu har vi påbörjat renoveringen av vardagsrummet!
Har rivit tapeten nu under kvällen, så det går då framåt! :)

Tv:n och lite andra grejer är inte ännu bortplockade från v-rummet, så det kommer nog bli ganska snart att tv:n åker ner från väggen, och så kan jag inte se tv på några dagar! :'(

Inom de närmsta dagarna ska i alla fall golvet tas upp, för det ska isoleras på nytt då jag gnällt om att det drar så jävla kallt på golvet om vintrarna :D haha.

Får se vad som händer imorgon.. Skulle egentligen denna vecka vara med Fredrik och köra markberedning, men jag kommer aldrig orka med denna förkylning. Måste snyta mig stup i kvarten, nyser som en dåre och ja, jag vet inte vad. Så det får bli när jag är frisk igen..
Man blir alltid sjuk när det absolut inte passar..

Nä, nu ska jag ta tempen, svettas som en gris, så vet inte om det beror på värmen eller om det är feber..
Sedan sleeep

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0