Kväll

Det blir tidig kväll för min del, ska upp tidigt imorgon, börjar jobba 8 så jag måste börja köra härifrån senast 7 så jag hinner sitta och ta det lugnt och ladda upp på jobbet ett tag innan jag börjar :)

Vi har nu sakta men säkert börjat tömma vardagsrummet! :D
Alla böcker, skivor och spel är nu borta, och den "farliga" hyllan. Med farlig menar jag att nästan alla som suttit i soffan förr eller senare slagit huvudet i ett hörn på den. Alltid samma hörn. Och vi har alltid varnat dem och sagt att hörnet där är farligt, men några minuter senare så slår dem huvudet i de :D haha.

Nå, nu ska jag börja göra kväll för mig och Lotus :)
Fredrik och Felix får man se när dem kommer och lägger sig :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0