Fredag

Huh huh vad trött jag är!
Började nio i morse, och slutade 16.30.. Var verkligen mycket att göra på jobbet idag, och imorgon kommer det bli lika mycket! :/ Börjar åtta.. Huh..
Fick erbjudande om att jobba söndagen också.. Det lockar, eftersom jag får ob då.. Men jag vet inte, samtidigt vill jag vara hemma och vila.. Men jag behöver pengarna! My baby (bilen) mår inte så bra för tillfället, så jag måste ha pengar ifall jag behöver köpa något för att kunna fixa den.. Sen så är det lite andra grejer som jag tänkt byta på bilen, vilket jag behöver pengar till..

Nå, får se vad som händer ikväll..
Ska nog försöka träna lite med Lotus.
Känner mig inte sugen på att göra något, är så trött, och har så ont i ena stortån! :( Mamma och Fredrik tycker jag ska till läkaren och visa tån, men jag ids inte, man får ändå ingen hjälp..

Men men.. Ska nu kolla lite tv innan jag tränar "ligg" med Lotus :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0