Trött..

Har inte blivit så mycket gjort som jag velat..
Diskat undan det lilla som fanns på diskbänken från i morse, och tvättat lite kläder..
Jag och Fredrik har hittat våran nya "dumma oss" låt! haha. Vi höll på att plocka ner julsakerna i en låda och plocka bort allt jävla skit från soffan, så började han svamla för fullt och vicka på röven.. haha.
"man kan inte låta bli att vicka på rumpan, eller hur?! Nog ser jag att det vickar lite i din rumpa också!" sa han :D haha.
Nå, vi har nog hittat på ett sätt att få städningen rolig :)

Har sovit i några timmar, blev så trött.. Och Fredrik har redan hunnit jobba ett tag medans jag sov! :O
Han skulle stämpla virket.. Jag kan inte komma ihåg att han åkt och inte att han kommit hem igen :D haha.
Även suttit och kollat recept på några goda tårtor på internet :) Har hittat en del chokladtårtor som jag skulle vela göra ;)
Blir nog en chokladtårta och en vanlig + annat fika :) Imorgon ska jag i alla fall baka mockarutor :) Drömmar har jag redan fullt med i frysen :)
Får se om mamma och dem kommer, hon sa att hon tror hon håller på att få magsjuka, men hon skulle höra av sig imorgon och säga hur det blir. Men mommo skulle i alla fall komma :)

Så om någon är fika sugen är det bara att höra av sig ! :)

Nu ska jag dammsuga, faktiskt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0