Torsdag

Yes, den här dagen började bra.
Vaknade för 10 minuter sedan av att det ringde, var från vårdcentralen, kuratorn har gått och blivit sjuk, så det blir ingenting idag. Woho. Dessutom är det en dag idag när ALLT är piss. Lyckats.
Har vaknat 100 gånger i natt av att det luktat piss i sovrummet. Albin har pissat tidigare på överkastet en en filt som har hamnat på golvet, och igår så sov Fredrik med öppen dörr när han sov på dagen, och Albin var lös, så han har varit där och pissat ännu mer med Felix i släptåg och så har även pissat där.
Fredrik har inte brytt sig om de, han ska ut med hundarna nu, men han släpper ut dem ensamma. Han kan ju glömma att Albin gör sina behov då, för han sitter bara på bron och fryser.

Nu luktar jag piss. Lukten har fastnat i håret.
Mysigt.
Har inte tid att duscha.
Ska sminka mig snabbt, eller försöka i alla fall. Och så ska jag fixa så att jag är i skolan till nio.
Hatar att komma sent. Vet dessutom inte heller vad vi har för lektion. Jävla skit dag.

Antingen har inte mobilen ringt, eller så har Fredrik stängt av den. För om jag hade stängt av den när alarmet gick, då hade mobilen legat i sängen, det gör den alltid när jag stänger av den i sömnen.
Men nu när den ringde låg den uppe på hyllan.. fan fan fan fan..
Skänk mig en ny mobil.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0