Tisdag

Jag stände av datorn efter tolvslaget för att lägga mig i sängen för att läsa mig trött.
Vid ett kom Fredrik hem från jobbet, och jag var fortfarande inte trött.. Försökte fortsätta läsa även om han kom hem, men han satte sig i sängen och började babbla på om en massa saker, så ett kapitel tog mig en timma att läsa.
När kapitlet var utläst så släckte Fredrik lampan och jag försökte sova. Konstigt nog så la jag mig ner, hittade en skön ställning, gäspade och somnade. Nästan så fort gick de.
Vad händer?
Felix lever rövare i vardagsrummet 2 timmar och 20 minuter senare. Så jag vaknade direkt när han drog ner något från vardagsrumsbordet.
Förstår inte, han är annars hur bra som helst, men han kan inte ge fan i v-bordet, han ska alltid upp dit och riva ner saker och hitta något att tugga sönder (läs: min lyspyl).. Terrorist!
Steg upp, fick bort han från v-rummet och stängde igen med galler och satte han i sängen. Fredrik vaknade också. Sen blev jag pigg.
Fredrik tvingade mig att försöka somna om. Låg i 50 minuter och vred och vände på mig, sen gav jag upp, och nu sitter jag här. 50 minuter är en lång tid.
Tack Felix och Kissen.. TACK!

Nåja, ska snart hoppa in i duschen. Nu behöver jag inte stressa. Fredrik ska köra mig till skolan för jag har en massa telefonsamtal jag måste göra (agria, folksam och gammelstads djursjukhus), och det kan jag inte göra från skolan då jag behöver en massa papper som jag inte orkar dra med mig dit pga att jag garanterat glömmer dem där sen.

Nu är det veterinärerna på 4:an. Så ska kolla på det lite innan jag slänger mig i duschen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0