Tisdag

Idag blir det ingen skola för min del, var så dålig på kvällen, hade eldat så det var 28 grader i huset och jag frös ända, Fredrik däremot höll på att dö när han kom hem av värmen.

så, ja, ingen skola idag. Men vad gör jag uppe då?
Hmm. Jo jag har ju två st små söta pojkar som måste ut och göra sina behov och få frukost även om jag är lite små krasslig.

Finns en del som måste göras idag, måste in till Kalix och handla. Även om man är sjuk så kurrar magen, och man kan ju inte äta sig mätt på fika och dricka saft..
Ska på apoteket och köpa treo och lite andra grejer så jag kan försöka kurera mig. Allt är slut här hemma.. Usch.
Albin måste ha ny mat, den kommer bara räcka idag, och då är han utan mat imorgon, så ett måste att åka till Kalix.

På tal om Albin, han har gått upp i vikt!!
Då har vi hittat rätt foder åt honom! VAD SKÖNT!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0