Tankar..

Jag sitter ofta och läser lite olika forum för att jag har så tråkigt. Läser om allt typ.
Idag så var det en diskussion om vad det kan kosta att ha häst. Väldigt bra! Har försökt leta runt vad det skulle kosta att försäkra en häst osv.
Men detta är bara en tanke jag haft hur länge som helst. Men jag drömmer nog hellre om de. Funderar i alla fall på att börja åka med Emilia till stallet när hon är och tar hand om sin häst.
Vet i alla fall att jag är väldigt sugen på häst, men i så fall först efter att jag skaffat jobb, då vet jag att jag skulle ha råd, men man får se..

När jag väl satt där och läste om häst så började jag tänka på min tid hos Haparanda ryttare, där jag tillbringade all min tid i nästan 4 år.. Eller jag var ju inte bara där, var ju på smådjursstallet där jag hade mina kaniner.
Gick in på Haparanda ryttares hemsida och såg under "hästar vi minns" att Vinetta var där. Hon var min favorithäst där. Så himla fin häst. Jag blev rädd att rida när jag flög av en häst under en hopplektion, men sedan fick jag tillfället att rida Vinetta, och jag var inte ett dugg rädd! Hoppade ett litet hinder med henne, och det kändes så rätt med henne.
Vars är hon nu? Lever hon?

När jag får körkort så ska jag börja söka extra knäck lite överallt.. Vill ha in lite extra pengar, det skulle verkligen sitta fint!

Nä, nu ska jag och min klimakteriesvettning gå och se om det finns något ätbart i kylskåpet. Blir min 3:e resa dit nu, men hittar aldrig något som faller mig i smaken.
Och sen så är jag less på mina svettningsanfall, fan så jobbigt det är när man mitt i allt blir äckligt varm i kroppen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0