smått panik..

Skulle för typ 30 minuter sedan gå på toa, då jag kom in i köket och sträckte mig efter snöret till fläkten för att tända lampan så fick jag sådan yrsel och blev så illamående så jag höll på att spy..
På toa började jag darra som fan..
Gav hundarna mat, men gick väldigt sakta för jag skakade som ett as och ville spy.
Gick och la mig på soffan och då började det typ stråla i benet och så kändes det från och till som att jag tappade känseln i benet.
Har för övrigt haft ont i knäet hela natten..

Har inte blivit bättre än, benet håller fortfarande på och spökar och det är verkligen läskigt.. Finns inte mycket jag kan göra åt saken, så jag försöker underhålla mig med datorn.. Men inte lätt nu när jag känner att strålningen börjar komma upp efter låret nu också..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0