Slut..

Hoh hoh.. Jag är alldeles trött, har busat för fullt med mina yngsta syskon..
Har blivit konstig i huvudet och halsen känns konstig och jag fryser, tror jag håller på att bli sjuk..

Först kom farmor vid 13 tiden..
Fick små rosor och 500kr av henne.

Vid 13.30 tiden kom mamma, syskonen och mommo!
Av mamma har jag fått en beställning på Jotex. Vi gick igenom katalogen och hittade ett par gardiner som hon beställde åt mig. Av mormor fick jag 3 söta burkar, en kokbok och hennes egen stickade sockar. Löv it!

Vid 16.30 började vi åka in till Kalix för att föra Ronja till bussen, då åkte mamma och Co. hem..
Handlade lite och åkte sedan hem och åt..

Hemma somnade jag på soffan, känner mig fortfarande som en zombie och vill bara lägga mig och sova, känner mig inte alls kry.
Fredriks familj är här nu och ska fika.. Fick tulpaner av dem :)

Btw så ska vi mest troligt till Las palmas i mars, mommo sa idag vilket datum dem ska åka till sin lägenhet som dem har där, och jag vill så gärna åka dit!
Måste bara kolla vad flygstolar dit kostar, är det billigt så bokar vi resan till det att Fredriks familj kommer hem från Thailand typ :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0