Slött

Har inte blivit mycket gjort för min del.
Snackat en massa med Johanna på telefon, hon är ett riktigt snusk ibland :p haha.
Btw, Johanna, jag tycker det är dags för dig att komma hit NU! Helst igår! :/ haha

Fick nyss ett samtal från Ronja, hon och två kompisar ska till backen och åka lite, och frågade om vi har möjlighet att komma och skjutsa dem till bussen sen vid 19 tiden.. Känns verkligen hemskt att inte ha körkort och inte kunna ställa upp för henne :/
Tur hade jag i alla fall, Fredrik vet inte om han ska jobba i natt och ställer upp :) så vid 18.30 tiden ska vi åka mot Kalix och hämta flickorna och köra dem till bussen :)

Hmm.. Funderar på om jag ska ta och koka 2 ägg och äta det + en yoghurtstallrik till middag.. Känner inte för att laga mat idag.. Jo, det lät gott, nu ska jag koka ägg! ;p

Fredrik nyss: "Men jävla fislukt, stick iväg nu, du förstör ju smaken av kakan"..
haha. Fyfan vad han är rolig ibland .. :D

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det är så mysigt! Vill att hon/han ska komma UT nu! Ligger inte silla rullar runt där inne i magen hela tiden! :)

2010-01-25 @ 16:12:09
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0