Skratt

Ojoj vad jag får skratta åt Fredrik ibland.. hehe. Vissa gånger tänker han inte längre än hans näsa är lång ;)
Nä, han är en smart kille :)

Först började jag säga åt honom att Albin är som en liten bebis i sin overall eller vad man ska kalla den, och man blir så sugen på en liten bebis.
"På tal om barn, på radion snackar dem sladdisar. En gubbe ringde nyss in och sa att hans unge går i femman och han är 65. Fan vad gammal.."..
Haha.
Ja, kanske de.
Sen gav jag honom en tankeställare ;p
Han fyller snart 25, och innan dagen kommer då han vill ha barn, så kommer han vara kring 40 när hans unge börjar femman :p haha. Det tyckte han lät gammalt det också :D
ojoj, han är rolig han. Och gammal! mohahaha

Han sa även att om han ska ha en unge, då ska det vara en pojke.. Haha. Lätt att bestämma kön då. Vill själv att i alla fall första blir en pojke :p Men jag googlade för skojs skull, ja nu vet vi, vill vi ha en pojke så ska vi inte ha en träslev under sängen och ett rosa band under kudden!

Nä, nog drog han nitlotten när han valde en yngre flickvän, som inte gått ut skolan osv ;p.. Eller fan, kanske jag som drog nitlotten som tog en äldre pojkvän? Killar lever ju igenomsnitt kortare.. Usch nej.. Då vi blivit gamla och grå, och han dör, då dör jag också :p
Tänker inte börja ragga runt efter sällskap vid 60 bast.. No no..

Försöker få upp lite värme i huset, men går icket.. det håller sig kring 20 hela tiden.. HATA stora veklabbar.. Dem brinner fan inte!
yada yada yada..

Nä, nu är jag trött, och väntar på att Fredrik ska sluta prata med sin pappa, sitter nu och väntar på *pip* och "Ja hej".. Då han pratat klart.. Brusandet i telefon är lite irriterande :p
Nu! nu kom han tillbaka!

Natti

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0