Shit

Fyfan vad rädd jag blev precis..
Här sitter jag helt lugnt och läser lite bloggar och helt plötsligt skriker Fredrik "NEEEEEEEEJ! FY FAN VAD NICE! ÄLSKLING TITTA VAD HÄFTIGT!!! DET HAR KOMMIT IN KLARGLASLYSEN TILL 123:AN!!"..

Jaha? haha. Sådant jävla vrål för ett par klarglaslysen till en 123:a! haha. Nå, han blev glad och jag höll på att skita på mig när han började skrika.. Hicka fick jag också för den delen!

Annars så har jag sovit till 17 tiden igen.. Stoppade mobilen att ringa 10, men jag har inget minne av att den ringt.. Vaknade till när Eva kom förbi med avmaskningsmedel till Albin..
Senare kom Kjell och Simon förbi, men jag somnade om igen.. Fredrik har kommit fram och tillbaka och försökt väcka mig men utan resultat..

Är -35 här.. Usch usch.. Var sugen på Fanta men vi ids inte börja köra med bilen när det är så förbannat kallt ute, rutan spricker bara mer och mer då..

Nå, får nu sitta och skratta lite.. Fredrik ligger nu i soffan och spanar in mina tuttar. dem har svullnat upp sista tiden nå fruktansvärt så nu kan han inte slita blicken från dem :D haha. "jävlar vilka kanner du har" säger han om och om igen :P hehe.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0