onsdag

Vem är "Holger" som kommenterat?

aja. Min dag har inte varit bra. Startade inte bra i alla fall.
Skolan går åt helvete och jag vet inte vad jag ska göra.
Måste ta tag i det där, men jag orkar inte. Blir alldeles svag i kroppen när jag tänker på skolan. Blää.

Varit i Kalix och ätit pizza, ångest ätit lite. Sedan for vi förbi på RP och hälsade på Walla. Fick skratta en del, och snackade bland annat om 126:an, hur vi ska göra om den osv, mjau!

Nu läsa bloggar och sedan vet jag inte. Ligga och vrida mig i ångest.
Kan det inte bli fredag nu så jag får fara till kuratorn?! Måste snacka med henne, vet snart inte vad jag ska göra! Dessutom har mina axlar och allt börjat göra ont igen. jävla ångest.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0