Onsdag

Ingen skola för mig idag.
Blev så förbannat dålig igår. Väntade alldeles för länge med att äta och när jag väl åt två mackor så fick jag spy upp dem. Inte roligt när man har en mage som krånglar. (fel på magsäcken).

Har fortfarande ont i magen, så jag har beslutat mig för att stanna hemma idag. Ifall det inte är magsäcken som spökar och det är magsjuka som ploppat upp. Usch, hatar att spy.

Sov igår från 18 tiden tills nyss. Hundarna måste ju ut och få sin mat, så det är bara att stiga upp hur dålig man än känner sig.
Albin ska alldeles strax ut igen. Ska försöka få han att bajsa. Sedan ska jag ringa och sjukanmäla mig. Tycker inte alls om att vara sjuk så här mycket, snart kommer studiebidraget och allt dras in. Usch usch usch..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0