Nyvaken..

Huh, jag klarade av att hålla mig vaken till efter nio någongång, sen så kom Felix och myste med mig i soffan och då kunde jag inte göra annat än somna.. Filli är så mysig!

Vaknade nyss, Fredrik har försökt väcka mig sen 15 tiden men utan resultat, jag har legat som en död säl i soffan.. Men han lyckades i alla fall få ur mig hur mycket mat Albin ska ha och vad av allt i kylskåpet som är hans. Fredrik har ännu inte deltagit i matandet av Albin sen han blev sjuk, det har jag tagit hand om, men idag gick det inte så bra för min del, hehe.
Fredrik gjorde rätt med det mesta när han berättade hur mycket han gett osv. Bra portion med ris, lite för mycket burkmat och han glömde morotspurén. Men men, inte hela världen, lillen fick i sig mat i alla fall!

Får se vad man ska göra. Har ju sovit bort hela dagen så känns lite meningslöst att fortsätta vara vaken.. Men men.. Ska i alla fall ta mig en dusch!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0