No dinner..

Ingen middag idag heller..
Jag hatar att laga middag åt mig själv. Sa det till Fredrik idag..
"men du gör ju mat åt mig också, så får jag äta det sen när jag kommer hem"..
Då är problemet att jag inte klarar av att äta ensam. Plus att de gånger jag gjort middag och satt den i en burk i kylen så att han har när han kommer hem, då blir burken liggandes där i flera veckor och hinner mögla, pga att han äter mackor istället när han kommer hem..

Nej, laga middag är något som är uteslutet när han inte är hemma i tid. Vilket han aldrig är.
Inte bra för min del att hoppa över middagen, har gjort det nu så länge (slarvat med maten) så jag har börjat få problem med magen.. Ont, illamående osv..

Inte alls roligt. men hey, billigt! Jag tjänar massa pengar på att inte göra middag.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Inte slarva med maten, man måste äta! Spelar ingen roll om du blir rik på av att inte laga middag :p ÄT! :)

2010-01-20 @ 16:23:03
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Zandra

Usch då :/ jag kan komma och äta middag med dig, är matglad just nu ;) Haha!

2010-01-20 @ 18:56:38
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0