Mätt!!

Vi börjar väl med svar till F.d Holger som nu kallar sig Emil. Samma IP nummer såg jag.

Jo då, Felix är rumsren, men han markerar revir på saker ibland. Som sängen, luktar den inte som den brukar, då kissar han där. Vi har nyss bytt tvättmedel, därav en anledning. Har snackar mycket med folk, och dem säger att små hundar ofta beter sig på detta vis, vill markera på de ställen som inte luktar som det ska.
Har Albin pissat på något som ligger på golvet, då går Felix dit och markerar revir. Inget konstigt med det, det är hanhundar.
Nej, Albin har inte blivit rumsren än. Men försök få ut en 5 månaders valp, med kort päls, ut genom dörren när det är -20 ute. Det går inte. Vi får bära ut honom, och tvinga han att vara ute. Men han springer lika fullt upp på bron igen och står vid dörren och skakar. Därför jag köper kläder åt han. Men han fryser ändå.
Felix var likadan tills det blev sommar jag han började älska att vara ute, nu är det inga problem alls. Kommer säkert lösa sig med Albin också till sommaren.
Katterna är rumsrena. Men ibland har vi slarvat med kattlådan. Är inte bara mitt jobb anser jag. Så när den blivit för full så har ena katten kissat på överkastet som brukar hamna på golvet när vi sover. Inget jag klandrar honom för, men så länge lådan är ren så går båda katterna på lådan. Så mitt svar är, med dessa förklaringar, att dem är rumsrena, förutom Albin då.



Jaja, vi har ätit för ett tag sedan, blev ganska gott.. Mer ansjovis nästa gång och lite mindre grädde, så kommer den bli perfekt!
Tänkte nu FAKTISKT ta och plugga lite massmedia.. Prov på tisdag.. :/




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0