Måndag

Försöker hålla mig vaken. Eller för tillfället känner jag mig inte ett dugg trött, men om någon timme kommer jag att somna om jag inte kämpar.
Måste försöka vända tillbaka dygnet, för kan inte fortsätta så här nå mer. Men det är lättare sagt än gjort när jag har sömnproblem.

Att Sigrid kåtjamar heeeela tiden gör inte saken bättre. Kan inte sätta ut henne för då står hon under sovrumsfönstret och jamar.

Har nyss gett Albin lite mat, ris och "morotspure". Läste på internet att det också ska vara bra när hundarna varit dåliga.. Kokade upp morötter och mixade de till en pure. Nam nam tyckte han!
Köpte även burkmat åt han när vi var i Kalix och handlade, så kör på en mjukstart idag och sätter i lite burkmat i riset och morotspuren.
Tror även att han gått upp i vikt lite, ser ut som att revbenen och ryggraden inte sticker upp lika mycket nu.. Fan den där hunden sjunker i vikt nå fruktansvärt fort!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0