Måndag

Jag är uppe. har inte sovit, som VANLIGT!
Är väldigt irriterad på mig själv, jag klarar inte av något.

Det är inte ens så kallt ute, men jag vill inte ut och gallra om schemat är detsamma som det jag tittade på sista skoldagen. Jag orkar inte vara ute en hel dag, jag orkar inte gå och bära på en motorsåg som blir tung efter ett tag, jag VILL INTE äta mat från en äcklig mattermos, för det mesta är det rester som smakar bajs.
Jag börjar smått ångra mig att jag valde naturbruks. Utomhusvistelse är inte något för mig. Jag skulle ha fortsatt på handels, då hade jag tagit studenten i vår och sluppit skolan sen. Fan så jävla dum och efterklok man är.
Jag trivdes på handels. Ämnena var roliga.
Blää..

Idag är en dag så jag känner mig totalt jävla värdelös. Jag är värdelös. Klarar ju inte av att fara till skolan och göra det jag ska göra. Tjoho!! :D

Jaja. Jag ska nu ta fram min bok och läsa ett eller två kapitel, efter det ska jag hänga tvätt/sätta på en till och sedan ska jag diska. Har tänkt tvinga mig att göra en massa saker idag för att hålla mig vaken så att jag somnar ikväll och vänder dygnet!
Nu är jag faktiskt taggad till att hålla mig vaken.

Btw, fyller år på söndag. Kanske borde baka lite.
Onödigt ändå kanske. Ingen kommer ändå hit. Fredriks familj kanske, dem kom ju förra året.. Mommo sa att hon kanske kan komma hit. ska sms:a henne i veckan och höra om hon kan komma. Min älskade mommo.. <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Sandra! Någon kanske visst kommer! Jag ska då ta och komma någongång igen om jag får! (a) :)

2010-01-11 @ 14:10:33

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0