Lördag

Har varit vaken sedan.. hmm.. 6 typ. Vaknade av mig själv.. Det var ju skönt..

Har blivit underhållen av Magnus på msn. Stackarn hade tråkigt. haha.
Tiden går fort när man har roligt!
Men nu gick tråkmånsen och sov :p

Fruktansvärd huvudvärk! usch usch.. Den kommer från vänster axel, upp vid nacken och i huvudet.. Fy fan vad ONT!
Har med min ångest att göra.. Det är jag helt säker på. Och jag vill bli av med den här värken. Den tar kål på mig.
Ingen treo finns hemma, så jag har fått ta panodil, men dem där förbannade tabletterna hjälper ju ingenting..

Nå, ska snart väcka Fredrik och fråga hur länge han har sovit.. Han måste massera mina axlar för värken dödar mig. GAH!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0