Klar

Nu har jag äntligen gjort klart det jag satt som mål för idag.
Köksbänken glänser och är så fin. Jag får en fin känsla i magen när jag tittar dig och ser att det är prydligt.. Tycker om när det är städat.. Men det är så jag vuxit upp, i ett rent och fint hem.

Ska skriva en lapp åt Fredrik med saker han ska göra imorgon. Han sa på telefon att han skulle ta tag i vardagsrummet, men just nu är det köket som är ett kaos, så han ska få städa köksbordet istället och dammtorka hyllorna där porslinet är.
Men han vill ta sig an det lite lättare, dammtorka i vardagsrummet.. haha. Köksbordet ser verkligen inte lockande ut.

Aja. Nu ska jag ta och stänga ner butiken och lägga mig i sängen och läsa.. Känner mig ändå lite trött så kommer nog kunna somna ganska fort i natt..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0