Kläder

Har länge tittat på en mysdräkt åt Albin, men den har kostat så mycket..
Men nu jävlar, den kostade 175 kr. Jag klickade hem den direkt!
Han behöver en liten overall nu och ha under täcket när han går ut, och inomhus för den delen också, han ligger framför kamin nu hela tiden när vi eldar för han är så frusen.. Stackars liten :)
Han kommer bli SÅÅÅ söt.. hehe. Brun med lite rosa.. hihi.
Men nu beställde jag inte för utseendets skull, utan för att han ska vara varm :) Jag använder ju inte mina hundar som accessoarer! Usch och fy!
Jaja, får hoppas på att den finns kvar på lager, eftersom det var rea! :/

Haha. Pratade precis med Fredrik på telefon. Han var och handlade skithuspapper osv.
Har varit jätte sur idag för minsta lilla sak (pms kärring varning!)
Han fårgade om jag skulle ha något, men jag envisades och sa nej. Men innan vi la på så skrek jag, "ta en Fanta åt mig!!"..
Svaret var: "Det har jag redan gjort. Jag känner dig.."
hahah.

Nä, nu ska jag gå och sätta mat åt Albin på svällning, sedan ska jag fortsätta sura!

På tal om Albins foder.. Han har ätit det nya fodret i 2 dagar nu.. Jag tycker nästan att hans päls har blivit lite finare nu i alla fall.. Om det nu inte är önsketänkande...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0