Jag vill..

Börja gymma!
Vet inte varför, jag är inte alls den personen som vill röra på mig.. Jag är den som vill ligga på soffan med en gottipåse på magen och fläska..
Måste ha blivit nå fel uppe i hjärnkontoret, men jag vill börja gymma, thats it! Nu är jag säker på min sak.

Vill ha lite muskler i armarna, mindre dallrig mage, bort med fläsket som sitter på sidan om magen, vad det nu heter..
Större lår och vader vill jag ha! Har alldeles för smala ben.. Skämmigt att gå ute på stan på sommaren med kjol osv när magen är pluffsig och benen är spinkiga som fan.. Så det vill jag ha! Kanske lite större rumpa också?

Haha. Här sitter jag och skriver att jag vill ha större lår, vader och rumpa. Medans dessa "kändisbloggare" snackar om sina jävla dieter för att få bort fett på kroppen. Smala ben och liten rumpa i deras värld är ju perfekt.
Skulle gärna byta bort mina spinkiga ben mot lite grövre!

Nu är det ju lite hinder jag har för att kunna gymma..
1. Vem ska jag gymma med? - Jag är folkskygg, kan inte göra något ensam. Måste ha någon med mig som jag vet inte kommer att banga ur efter någon vecka! Och som peppar mig också, för jag kommer säkert vela lägga av!
2. Vars ska man gymma? - Sportcity är väl bra, men jag tycker inte om att stå inne i det där akvariet.. På idrotten när vi har gym så diggar jag det inte alls. Tycker att folk står och stirrar på mig. Paranoid, jag vet!
3. Har jag råd med gym? - hmm.. Ja slutar jag äta pizza och gotti på helgerna så ska jag nog ha råd!

För och nackdelar?
- Jag kommer garanterat må bättre fysiskt och psykiskt.
- Får något att göra än att bara vara på skolan och hemma.

- Jag är lat och vill inte röra på mig.
- Gym innebär folk. Jag kan inte vara bland folk jag inte känner.. Hur jag nu ska förklara..

Har försökt peppa Fredrik, den f.d hockeyspelarn och han som hade 6-pack en tid enligt honom under sin hockeykarriär.. Men han skyller på att det är dyrt och att han inte har tid.
Alltså, jag måste skaffa mig en kompis. En gymkompis. Ha.
Jag låter nu så patetisk så jag ska tvinga Fredrik och se 16 and pregnant en gång till med mig.

Kommentarer
Postat av: john

carita gymmar ju, snacka med henne^^

2010-01-24 @ 23:49:46
URL: http://saladfinger.se
Postat av: holger

6pack? jo säkert

2010-01-27 @ 14:13:20

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0