Fredag

Woho, klockan är typ halv nio nu och jag har lyckats hålla mig vaken! Nu börjar vargtimmarna för mig dessutom.. Men jag ska klara det! Idag ska jag fan inte somna..
Suttit med Fredrik och spelar Lego Batman i någon timma, vid halv tre gav han upp, han blev lite grinig för att vi inte klarade av att få alla "batterier" som vi kallar dem. hehe.
Sedan har vi ätit vid 4.45 tiden och efter det har jag legat och läst..

Temperaturen sjunker hela tiden nu, men jag hoppas det inte sjunker så mycket mer nu för då måste Fredrik och jobba.. Har nämligen planerat in att vi ska till Kalix och fläska i oss en pizza och handla lite.. hehe.
Men man får se hur det blir!

Nå väl, nu ska jag lägga i lite mer ved i kaminen och sedan ska jag fortsätta läsa så att jag håller mig vaken..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0