Fredag

Finns inte mycket att säga.
Ska fixa mig, få upp Fredrik ur sängen och sedan åka mot Kalix. Kurator idag..

När jag kommer hem ska jag kolla igenom tvättmaskinen, det luktar död råtta från den..
Sedan ska jag tvätta, måste byta sängkläder, såg att Felix pissat på Fredriks täcke. Hur ser jag det? Jo, Albin och katterna pissar stora fläkar, medans Felix piss är droppar och blir som streck.
Yes, hans autograf finns på täcket.

Måste kolla efter en hundbädd, den "gamla" vet jag inte om jag orkar rädda, och vet inte vars den är heller..
Felix får inte komma upp i sängen längre, är less på att byta sängkläder hela tiden.

Kommentarer
Postat av: emil

är inga av era djur rumsrena?

2010-01-29 @ 18:28:32

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0