Droppen..

Detta var droppen. Nu är jag less.
Jag säljer fan snart bilen.
Inte det att det är fel på den, för felen går att fixa.
Utan för att jag inte får ha den ifred. Den ska användas till en massa annat.
Nej, lika bra att sälja den, även om jag nu inte kommer få typ mer än kanske 10.000 för den som den ser ut nu. Back på ca 20 tusen, men fan.
Det är min bil.
Eller så sätter jag bilen i mitt namn, ställer av bilfanskapet och så får den fan stå tills jag fått ett jobb. Det lät skitbra.
Så ska jag göra. Jag som betalat bilen, så jag bestämmer över den! Ägarbyte nästa.

Någon som har en bil för någon tusing åt mig som inte dricker så mycket eller  dyr att skatta?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0