Blä

Maten var inte alls god. Men har aldrig varit nå speciellt förtjust i potatisburgare..

När jag höll på med maten så ringde min mobil, var kuratorn på vårdcentralen. Nu har hon äntligen gått igenom min remiss och fixat en tid åt mig. Nästa vecka på torsdag ska jag dit. Börjar redan känna mig smått nervös.

Annars så fick Fredrik också ett samtal, min dator är klar. Den är tydligen inte seg nå mer och hänger sig inte. Han hade stoppat in ett större minneskort i skiten. 800kr ska det kosta med minneskortet, arbete och moms. Blä.
Tänkte beställa hem grejer från Jotex för mina sista julklappspengar, men då säger Fredrik att datorn måste betalas. Jaja, han hade ju lovat mig att jag skulle få det som födelsedagspresent.. Så nu får julgardinerna fan hänga där dem är till nästa jul.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0