aj

Hemma igen..
Plågade mig genom skoldagen, kände mig något förbannat hängig, varm och konstig. Hade nog feber där ett tag.
Halsen blev värre, var inte alls bekvämt att svälja lunchen.
Under sista lektionen kom det torrhosta, inte det bekvämaste när jag har ont i lungorna.
Har haft ont i lungorna nu i några dagar.. Andas djupt gör ont, och skratta ska vi inte tala om. Igår skrattade jag så mycket och efter att jag skrattat ville jag gråta för att det gjorde så ont i lungorna..

Aja..
Sen jag kommit hem har jag hunnit börja elda, och sedan inte så mycket mer. orkar inte göra mer..

Väntar nu på att Fredrik ska komma hem. Så medans jag väntar ska jag läsa bloggar..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0