Åh så gott..

Fyfan vad Fredrik luktar gott.. Låg och myste med han i sängen ett tag innan han somnade, sedan snodde jag hans t-shirt.. Sitter nu och sniffar på den för fullt hihi.
Tidigare idag så såg Fredrik att jag snott hans ena kudde till soffan, när han påpekade detta så kom jag med undanflykter som "ja men den låg närmast då det blev den jag tog".. hehe. Men den gick inte Fredrik på, utan han sa "jaja, det tror jag inte på, du tog den för att du skulle lukta på den för att den luktar mig!". haha.
Läskigt att Fredrik vet hur jag tänker :)

Kom även precis på att vi igår har varit tillsammans i 1 år och 4 månader.. Tiden har gått fort! Tiden går och går så att jag inte ens kommer ihåg ibland hur länge vi varit tillsammans.. haha.

aja, nu ska jag mysa ner mig i soffan med min bok, och småsniffa på t-shirten.. som förövrigt är som ett nattlinne på mig typ xD

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0