19 år idag då :)

Ja, idag blir jag 19 år :) Fan, som jag precis sa till Ronja, nyss var jag 14 år! Herregud..
"nyss" fick jag som svar och ett höjt ögonbryn.. haha.. Hon tycker jag börjar bli gammal.. hehe.
Jaja, det är först 21.48 (tror jag) som är det egentliga klockslaget då jag ploppade ut i denna grymma värld :)
Men Grattis till lilla mig! Sista året som tonåring! yey!

Har hunnit grovskrubba golvet i sovrummet, dammtorka där också.
Storstäda i toaletten, dammsuga och skura hallen, rengöra akvariet och nu tänkte jag diska lite, men då hade det satans varmvattnet tagit slut..
Håller på nu och plågar min vattenkokare så att jag kan diska.. fy fan så irriterande.. jaja..
När jag diskat ska jag baka mockarutorna.. Städandet tyckte jag var viktigare.

Nå, nu till min vattenkokare som är klar!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis! :)

2010-01-17 @ 16:12:01
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0