TV..

Sitter nu och ser på tv.
Kommer nog inte kunna sova i natt. Får alltid sådan ångest när folk man litat på hugger en i ryggen..
Där har vi en grej, jag kan inte lita på folk, har jävligt svårt för att göra det, och detta var droppen. Från och med nu kommer jag ta allt folk säger med en nypa salt, inget man ska tro på.

En sak vet jag, det är att jag behöver flytta härifrån, och det ganska så snart!
Jag pallar inte mer helt enkelt. Behöver börja om på nytt, leva ett annat liv, ett liv som jag vill leva.
Vill flytta dit där ingen vet vem jag är, vad jag gjort i mitt liv.. Så att skitsnack inte har någon anledning att uppstå och falska rykten.
Vill ha kompisar. Visst, jag trivs med Fredrik och så, men man kan ju inte umgås hela tiden..
Här är det omöjligt för mig att hitta kompisar, bekanta eller vad man ska säga har man ju.. Men kompis för mig är när man umgås osv.. Svårt att förklara.
Är så svårt för mig att umgås med folk här, på ett eller annat sätt blir jag det 5:e hjulet eller känner mig smått utanför när jag inte vet vad folk skrattar åt osv..

Nä, en ny start, det är vad jag behöver..

Nu tillbaka till tv:n.. eller till självkänsla nu!
Får se vilket det blir när jag lugnat ner lillhjärtat..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0