Torsdag

Ooooh lord.
Jag åkte ändå på magsjuka, även om jag försökt hålla mig på avstånd från Fredrik. Inga pussar osv. Men nej, 5.45 i morse fick jag springa på toa och kräkas. Bläää..
Jag säger då det, ät fan inte ugnsstelkt falukorv med mycket senap när ni misstänker att ni ska få magsjuka..

Ja, så min dag har inte varit på skolan i alla fall, utan hemma. Eller fan, det är ju nästan fortfarande morgon.
Har sovit tills nyss när Fredrik skulle ringa och berätta om en liten olycka.
Så nu har jag bäddat ner mig i soffan och väntar på att Våra bästa år ska börja.

fyfan.. Jag som inte får vara borta från skolan, och måste stanna hemma idag och imorgon. annars lär jag starta någon kräksjukeepedemi..
Tur att jag endast satt på 3 ställen på skolan igår, inte bredvid någon och spritade händerna ordentligt innan jag tog lunch! Sprita händerna är fan något man ALLTID ska göra när det är många som äter på samma ställe, tycker jag!
Ja, det är väl dem i bilen som lär bli sjuka om jag smittat någon :p hehe. Sorry! :(


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0