Torsdag

Sovit dåligt i natt igen.. :(
Har hostat som en tok, och febern steg ordentligt innan jag somnade.

Nå, steg upp vid sju tiden för att ta medicinen. Sedan la jag mig ner i soffan igen för att se vakna med the voice.
Sedan har jag mest degat på soffan, försökt snacka med Fredrik men det har inte gått så bra eftersom jag nästan tappat rösten.
Måste dricka vatten hela tiden för jag blir så förbannat torr i halsen och så började det svida när jag andas. Svårt att förklara.
Annars så är febern nästan helt borta, vilket är superskönt!

Måste åka in till Kalix snart och handla lite, även om jag inte orkar.
Mjölk och någon yoghurt är något som är slut i kylskåpet.. Yoghurten är ett måste om jag ska kunna svälja medicinen, går inte med vatten, höll på att spy igår när jag skulle svälja med vatten. Hatar tabletter.
Ska kolla om jag hittar såna där små förpackningar med yoghurt, så jag kan ta med en till skolan varje dag. För en tablett ska jag ta vid 2 tiden och då behöver jag typ yoghurt eller fil å svälja med.
Ja nog hittar man säkert nå.

Nä nu rabblar jag upp en massa tråkiga saker.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0