Torsdag

Torsdag igen då.. Usch vad dagen gått sakta!

Morgonen började med svets, men har missat alla tillfällen hittils, så jag och läraren pratade lite uti de och bestämde för att jag inte ska komma dit. Ingen idé, tar för lång tid att komma ikapp.
Pratade med Anders och han tog bort den kursen, har ändå redan ca 2500 poäng så. Men man får se, kanske tar lite svets tills jag börjar 3:an. Skulle prata med klassföreståndarna om de där.
Sedan fick jag bara sitta och dega tills maskinläran började. Skulle rita ett hyrdaulschema. Jo tjena, förstod inte ett jävla skit!

Prov, prov och prov. Har i naturkunskap på måndag.. Onsdag har jag också ett prov i naturkunskap som jag missat tidigare, och så har jag omprov i maskinlära på onsdag också.
Fattar inte hur jag ska kunna plugga till flera prov samtidigt. Måste ju samtidigt plugga till körkortet.. :S

På tal om körkortet, 12 dagar kvar tills teorin och uppkörningen :D yey. Får hoppas på att jag klarar de, så jag inte behöver tänka på det längre och kan försöka ge 100% med skolan.

aja. Nu läsa lite bloggar och sedan plugga lite körkortsteori.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0