Torsdag

WOHO. MENSVÄRK!!..
Har ju lovat mig själv, att även om jag inte orkar med att plugga, så ska jag i alla fall sitta på skolan så att jag får närvaro och försöka snappa åt mig så mycket som möjligt under lektionerna.
Förra veckan gick det ju "bra", magsjuka nästan hela veckan. Wohoo..
Denna morgon, vakna och ha skit ont i magen, mensvärk. Woho...
Detta går ju "super bra".. När det är nära att EVK:n kopplas in, och jag försöker öka min närvaro, så blir jag sjuk osv. Det är ju såå mig, bli sjuk när jag verkligen inte får bli det..

Har i alla fall ringt och sjukanmält mig, och sedan skickat sms till Katarina och berättat varför jag varit borta förra veckan och idag, om hon inte ser på närvarolistan.. Har ännu inte fått någon leveransrapport, så säkert är det fel nummer eller något jag fått..
Nä, ska sluta oroa mig, det gör bara saken värre.. *djupt andetag*... *andas ut*.. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0