Tisdag

Det är ju typ tisdag idag?
Blir helt dagvild när man inte är på skolan och inte sitter vid datorn.

Är inne på 3:e dagen med frossa. Fryser som ett as, men samtidigt svettas jag som en riktigt flodhäst alltså.. Är lite bättre än igår, tror jag. Eller jag var bättre tills nyss. började svettas igen och känna mig hängig.
Hostar också som en idiot. Hinner knappt andas eftersom jag hostar så mycket.
Det jag skrivit hittills har tagit 10 minuter eftersom jag hostar hela tiden.

Har körlektion imorgon, men får se hur det blir med den saken. Har jag feber så går det ju inte så bra att köra.
Jag blir fan alltid sjuk när jag närmar mig något jag längtat efter.
Min 18-års dag, hade längtat efter den och att få gå ut på krogen. ICKET! Jag låg hemma i halsfluss.
Nu är jag nära teorin och uppkörningen, och jag ligger här i feber och en hemskt hosta.
Fan fan fan fan fan fan fan.. Blir så less..

Nä, nu känner jag att febern har stigit igen, vilket gör att jag inte orkar sitta vid datorn.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0