Tisdag

Hallo hej!

Dagen har gått ganska bra idag!
Morgonen började med att jag kom för sent till bussen, typ 2 minuter.. Men Fredrik var snäll och körde mig till skolan :) Som tur var började jag inte förrän 9.40 :)
Skoldagen började med sex och samlevnad. Något konstigt påhitt som de fått för sig att vi skulle ha idag.
Lunch, pannbiff och potatis. Ingen höjdare, men idag gick det att äta för ovanlighetens skull.
Samhälls, skrev en analys av en dagstidning.
Sedan gjorde jag och killarna klart planschen vi hållt på med. Handlar om en veckotidning, vi tog SE & HÖR.
Den blev klar också..

Väl hemma har jag varit ute med hundarna, diskat och ätit lite chokladpudding ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0