Söndag

Helgerna går alldeles för fort.. Usch.

Nå, vaknat 11.30. Hundarna har fått vara ute och ska alldeles snart få mat, måste bara vänta tills Albins mat svällt klart.
Sedan blir det väl att ta tag i det tråkigt, städa.
Toaletten ska skrubbas med klorin. Sen läste jag på flaskan att man kan skura golven med kloring, så jag ska även skura golven i hela huset med de! Speciellt hallen, Felix har fått för sig att det är där man ska gå och kissa, speciellt på Fredriks skor!
Såg även att han kissat på en av gardinerna, så den är nu i tvätten. Måste låna ett strykjärn så att jag kan hänga upp gardinen igen.. Ska fixa ett skvättskydd åt honom som han får ha på sig när vi är borta, för när vi är hemma är han ute väldigt ofta och han hinner inte kissa inne, om han nu inte ser något nytt, då ska han pinka revir på det.

Sen om jag inte blivit för trött efter städningen, så ska jag plugga körkortsteori!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0