sjuuuk.. :(

Mår bara sämre och sämre..
sjukt svag i kroppen också..
Har i alla fall hittat nässpray! Ska knarka lite sådant innan vi åker till Granån och äter blodpalt! yummi!! :D :D

Försöker få Fredrik att tycka synd om mig och goas lite, men icket! Han sitter och nördar med Lego Indiana Jones! :/ haha.



Nå, ska väl alldeles strax börja plugga till naturkunskapsprovet som är imorgon. Även om jag nu blir dödssjuk till imorgon, så har jag bestämt mig för att jag ska åka till skolan och göra provet!
Vaknar jag med feber, så stannar jag hemma och försöker kurera mig och väntar på att Fredrik kommer hem. Sedan åker jag med han till Kalix. Han ska och besikta min bil än en gång. Hoppas verkligen den går igenom nu!

Fredrik och Kjell var idag och skulle laga det som var trasigt (vänster fram fjäder och avgassystemet). Fjädern blev kapad och avgassystemet kunde dem inte laga, fanns ingen tråd någonting. Så imorgon bitti så ska Fredrik tillbaka dit och svetsa avgassystemet!
Hoppas my baby går igenom så jag kan köra den när jag fått körkortet ;)
Vattenpumpen måste ju också bytas. Har beställt en i fredags, så den borde komma vilken dag som helst nu.

Men nu ska jag försöka få lite uppmärksamhet av Fredrik!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0