Sängen

Nu är det dags för sängen för min del.
Efter en del mindre bra tankar, så fick jag en hel del raseriutbrott.. Felix går nu med en "blöja" på. Mina handskar han han kissat på upptäckte jag idag, han har kissat på tält sängen som står i hallen eftersom ingen ids gå ut med den, kissar Albin på golvet så kissar Felix där också. Så nu är det "blöjan" som gäller.
Jaha, ser nu att han lyckats få av sig den...

Försökt skotta mer snö ute på gården för att avreagera mig, men då slog mensvärken till. Har haft smått mensvärk hela dagen, men när jag skottade så kom det som en smäll och jag ville bara gråta.. Jävla mens. Fan vad jag hatar att vara av det kvinnliga könet.

Självkänsla nu! och jag, vi ska nu lägga oss i sängen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0