Plugg..

Kors i taket, jag sitter och pluggar!
Låg och myste i soffan med Fredrik och såg Spiderman som var på 3:an. Löste sedan lite sudoku och sen började jag plugga till maskinläran.
Fredrik frågade vilka prov jag har missat, så när han hörde maskinlära så ville han se mina papper och så började han förklara en massa. Fredrik borde bli min lärare, jag förstod så mycket bättre när han förklarade hur hydrostatpumpen och allt fungerar!
Försöker skriva en sammanfattning på frågorna, gick bra så länge Fredrik var vaken, men han känner sig sjuk och somnade.. Stackarn är täppt i näsan och hostar. Han har inte hosta, men han säger att det känns konstigt i lungorna så att han måste hosta :/

Nä, ska googla lite och se om jag förstår lite bättre om variabel kolvpump.. Blir nog bara att sammanfatta ett frågeblad, sedan måste jag nog sova..

Imorgon är vi lediga från skolan, studiedag! Körlektion och kurator är något som händer imorgon i alla fall!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0