Orkaaaa

Alltså hur fan ska jag göra med skolan?!
Jag kämpar, och försöker få allt att gå ihop. Har planerat in allt så jävla bra för den här veckan.
På onsdagar slutar jag 13.30. Så jag tog en körlektion precis till 13.30.
Vad fan händer? Får sms av en lärare och säger att det blir en extra genomgång i naturkunskap 13.40. Yey! eller så inte. Kommer jag inte dit så får jag IG i kursen. Jätte bra!

Hur mycket jag än försöker att lägga upp allt, så blir det ändå bara skit.
Jag orkar inte med alla dessa motgångar mer.
Tänker fan inte flytta körlektionen, no way. Jag har väntat nog många månader nu på körkortet och tänker inte kugga på uppkörningen, det är ett som är säkert, så jag behöver den här körlektionen!

Nä, vet inte alls vad jag ska göra. Men att allt ska gå emot mig gör mig galen. Har sådan jävla stor lust att hoppa av. Jag lär mig ändå ingenting när jag är på skolan.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0